دوره آموزش سئو و به همراه پنج جدیدترین آخرین اخبار سئو شهری

Wiki Article

زمانی که سایت پنالتی می‌شود و یا به عبارتی گوگل شما را جریمه می‌کند، سایت شما از نتایج حذف می‌شود و دیگر با سرچ کردن در صفحه مخاطب قرار نمی‌گیرد. این موضوع اهمیت هرچه بیشتر رعایت اصول سئو را برای ما نمایان می‌کند. بنابراین، نشان دهنده مهم بودن آموزش سئو به زبان ساده برای صاحب سایت است.

پس با خواندن این مقاله اولاً یک نمای کلی از سئو را می‌بینید و دوماً دیگر کسی نمی‌تواند با حرف از سئو سرتان کلاه بگذارد. حتی می‌توانیم یک قدم جلوتر برویم!

پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید.

شاید فکر کنید که سئو فقط مزایا دارد و معایبی برای آن وجود ندارد! اگر چنین فکر می‌کنید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

اما در همین چند سال اخیر نیز تعداد قابل توجهی کلمه کلیدی بوده است که توانسته ام به صفحه اول گوگل بیاورم و اکنون دیگر به صورت مستقیم روی سئو کار نمی کنم و بیشتر فعالیتم در حوزه آموزش و مشاوره سئو هست و با آموزش اصول سئو به تیم خودم با نظارت به کار آنها کارهای سئو را به پایان می رسانیم.

حضور و فعایت در شبکه‌های اجتماعی دو مزیت بزرگ برای شما دارد.

در این قسمت به بررسی بخش‌های مختلف سئوی خارجی سایت می‌پردازیم. لطفاً این نکات را با دقت بخوانید و اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.

برای آموزش سئو به زبان ساده تا حد پیشرفته لازم است ابتدا با خود واژه سئو و اینکه در چه مواردی کاربرد دارد آشنا شوید. بسیار اتفاق افتاده که شما عبارت یا کلمه‌ای را در گوگل سرچ می‌کنید و پس از آن تعدادی سایت مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. در صفحات بعدی گوگل نیز سایت‌های دیگری نشان داده می‌شوند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چه چیز باعث می‌شود برخی از سایت‌ها بالاتر از بقیه قرار بگیرند و به عبارتی بازدید بیشتری داشته باشند.

سئو تضمینی همواره مشوقی برای جذب مشتریان بوده و در بسیاری از موارد بیشتر از یک شعار نیست، این عدم موفقیت ناخودآگاه باعث ایجاد شبهه و نگرانی در مشتریان خواهد شد.

کلمات کلیدی سنگ بنای موفقیت کسب و کار شماست. پس قبل از هر چیز، این مهارت مهم و کار با ابزارها را در دوره تحقیق کلمات کلیدی آکادمی نوین بیاموزید.

سئوی کلاه سیاه تکنیکی است که در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در این مدل، به قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجو هیچ توجهی نمی‌شود و سئوکار یا وبمستر سعی می‌کند با فریب موتورهای جستجو و دور زدن قواعد تعیین شده در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسد.

اگر جزو افرادی هستید که رتبۀ سایتشان را با لینک‌سازی اسپم از دست داده‌اند نگران نباشید؛ همیشه راه بازگشتی هست!

سوالی که در ذهن شما هست اینکه مبلغ این دوره منطقی است یا خیر؟ بیایید با مثالی این موضوع را بررسی کنیم:

به این ترتیب آشنایی با آموزش سئو به زبان ساده و نکاتی در این زمینه برای موفقیت در کسب و کارهای متفاوت اهمیت بالایی دارد.
سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود.

پس می‌توانید به ما اعتماد کنید و یادگیری سئو را از آکادمی آموزش سئو شروع کنید.

سئو یه تکنیک هست که وب سایت شما در صفحه اول گوگل دیده میشه

این موضوع نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد و در نهایت منجر به رشد کسب‌وکارتان می‌شود! البته نرخ تبدیل تنها مربوط به فروش نیست و می‌تواند شامل موارد دیگری نظیر افزایش کاربران عضو شده در سایت هم باشد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، پست‌هایی که حداقل یک عکس در آن‌ها به‌کار رفته نسبت به پست‌هایی که بدون عکس هستند جایگاه خیلی بالاتری دارند.

پس اگر سایت شما در صفحات سوم، چهارم (وبالاتر) نتایج جستجو باشد، به ندرت کسی می‌تواند شما را پیدا کند یا اصلاً از وجود وبسایت شما مطلع شود.

پنالتی سایت برای زمانی است که انجام عملیات سئو با خطا مواجه می‌شود. در این زمان گوگل برای شما جریمه در نظر می‌گیرد. البته باید بدانیم که گوگل صفحه و سایت شما را به صورت کامل جریمه نمی‌کند و تنها آن صفحه خاص یا کلمه کلیدی را که دچار مشکل یا خطا شده است جریمه می‌کند.

نظر شما درباره‌ی این مقاله چه بود؟ آیا تا به حال سعی کرده‌اید که بر روی سئو سایت خود کاری انجام دهید و یا به یادگیری سئو بپردازید؟ نظرات خود را در زیر همین پست برای ما و همراهان همیار آکادمی به اشتراک بگذارید و برای ما بنویسید که این مقالات تا چه حد بر روی دانش سئو شما تاثیرگذارند.

دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است. گوگل قصد دارد تا بهترین نتایج را به مخاطبانش ارائه دهد و برای این هدف الگوریتم‌های زیادی را به وجود آورده است. سئو کردن یک وب‌سایت هم در واقع بهینه کردن یک وب‌سایت نسبت به همین الگوریتم‌هایی است که گوگل با ارائه آن‌ها قصد داشته تا کیفیت خودش را بالا ببرد.

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید.

سئوی کلاه سیاه تکنیکی است که در مقابل سئو کلاه سفید قرار دارد. در این مدل، به قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجو هیچ توجهی نمی‌شود و سئوکار یا وبمستر سعی می‌کند با فریب موتورهای جستجو و دور زدن قواعد تعیین شده در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسد.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما قیمت دوره ابزارهای حرفه ای سئو خواهد شد.

در ضمن این ابزار نقاط ضعف شما را هم می‌گوید و راه‌کارهایی برای بهبود آن ارائه می‌دهد.

سئو نیازمند هزینه کردن است! هزینه تنها پول نیست و باید برای آن زمان و انرژی هم مصرف کنید. به همین دلیل پیش از آن که بخواهید برای استفاده از سئو تصمیم بگیرید، باید ببینید که مزایای آن می‌تواند به تصمیم‌گیری شما کمک کند یا خیر.

Report this wiki page