یک سلاح مخفی برای طراحی سایت فروشگاهی - طراحی سایت و طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

بازدید کنندگان اصلی سایت ها معمولا از طریق موتور های جست و جو هستند. با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جست و جو وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده می شود و بدون اینکه پولی پرداخت کنید و تبلیغی انجام دهید کاربران وارد وب سایت شما می شوند.

شما با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود وارد پروسه برند سازی میشوید. بعد از طراحی فروشگاه اینترنتی خود میتوانید به راحتی و با سئو سایت و فروشگاه آنلاین خود و تبلیغات فراگیر در فضای وب و سوشیال مدیاها ، به برند سازی کسب و کارتان کمک کنید.

به محبوب ترین فروشگاه آنلاین وب یعنی آمازون فکر کنید. برند و نام دامنه آنها است. داشتن نام دامنه و برند یکسان باعث می شود خریداران، وب سایت شما را در اینترنت به خاطر بسپارند و آن را راحت تر پیدا کنند.

در گام دوم لازم است مخاطب سایت خود را بشناسید، شما کدام دسته از افراد را مخاطب سایت خود قرار میدهید؟ پاسخ به این سوال در زمینه طراحی ظاهری سایت به شما کمک کند و امکانات را متناسب با نیاز مخاطب در وب سایت قرار میدهید.

شرکت طراحی سایت کاسپید ، یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی بصورت کاملا اختصاصی و حرفه ای در سطح کشور می باشد.

اما در صورت نیاز به سئو تخصصی باید با تیم بهینه سازی سایت کاسپید هماهنگی های لازم انجام شود.

 هرچند ممکن است که این کار به نظر بیهوده برسد ، اما هر المان کهنه شده‌ای که در وب سایت شما قرار دارد می تواند بر دیدگاه مخاطبان  شما تأثیر منفی بگذارد و در نتیجه باعث کاهش عملکرد کلی و فروش شما شود.

چیدمان مطابق با محتوا شما: چیدمان وبسایت شما باید بر سايت منبع اساس محتوایی باشد که تولید می‌کنید به طور مثال اگر شما قصد طراحی یک سایت فروشگاهی را دارید تا بتوانید محصولات خود را به نمایش بگذارید بهتر است سایتتان را طوری طراحی کنید تا فضای زیادی برای برجسته کردن محصولاتتان وجود داشته باشد و اگر قصد طراحی یک وبلاگ را دارید باید طوری این وبلاگ را طراحی کنید تا بتوانید مطالبتان را به صورت سازمان یافته به مخاطبتان ارائه دهید.

در نهایت، این بدان معناست که وب سایت شما در مقایسه با سایرین با مشکل مواجه خواهد شد.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

بازدید کنندگان اصلی سایت ها معمولا از طریق موتور های جست و جو هستند. با بهینه کردن وب سایت برای موتورهای جست و جو وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل نمایش داده می شود و بدون اینکه پولی پرداخت کنید و تبلیغی انجام دهید کاربران وارد وب سایت شما می شوند.

در ساعات غیر اداری جهت برقراری ارتباط و مشاوره ، از طریق واتس‌اپ یا تلفن تماس اضطراری استفاده نمایید.

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

در آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس بعد از انتخاب حوزه کاری و نوع محصولاتی که قرار است به فروش برسانید به سراغ مراحل راه اندازی فرشگاه اینترنتی می رویم.

Report this wiki page